Vahvempi työnantajabrändi logistiikka-alalle
Tietoja kumppanista
Parma Work on kansainvälinen logistiikkayritys, joka toimii useissa Euroopan maissa. Yritys tarvitsi vahvempaa työnantajamielikuvaa houkutellakseen osaavia rekkakuljettajia erityisesti kaukoliikenteeseen. Rekrytointi oli haasteellista, ja alalla vallitsi epäluuloja palkkauksesta ja työehdoista.
Tavoitteet

Tavoitteena oli kasvattaa hakemusmäärää ja houkutella parempia kandidaatteja.

Haluttiin hälventää epäluuloja avoimella ja selkeällä viestinnällä.

Tavoitteena oli parantaa yrityksen verkkonäkyvyyttä ja vahvistaa some-läsnäoloa.
Projektin etenemisvaiheet ja prosessien tulokset
Taustakartoitus
Aloitimme selvittämällä kuljettajien kokemuksia, huolia ja odotuksia työnantajista.
Brändin kirkastus
Työnantajamielikuva rakennettiin uudelleen selkeiden arvojen ja konkreettisten lupausten varaan.
Rekrysivun suunnittelu
Loimme laskeutumissivun, joka esittelee työn ehdot, palkan ja hyödyt avoimesti.
Sisällöntuotanto
Tuotimme visuaalisesti selkeitä ja informatiivisia sisältöjä verkkosivulle ja somekanaviin.
Kohdennettu kampanjointi
Käynnistimme monikanavaisen kampanjan, jota optimoitiin jatkuvasti tulosten perusteella.
+92%
Uusien käyttäjien määrä kasvoi
+130%
Verkkosivuston näkyvyys Googlessa kasvoi
+150 %
Mainosklikkausten määrä nousi
Yhteistyö Parma Workin kanssa käynnistyi tarpeesta erottua työnantajana ja ratkaista kuljettajarekrytoinnin haasteet. Projektin aikana rakennettiin selkeä ja luotettava työnantajabrändi, joka puhutteli kohderyhmää juuri oikealla tavalla. Uudistettu viestintä, läpinäkyvä rekrysivu ja tarkasti kohdennettu kampanjointi muodostivat kokonaisuuden, joka toi näkyvyyttä, lisäsi kiinnostusta ja vahvisti yrityksen asemaa niin kotimaassa kuin kansainvälisesti.