Markkinoinnin tulevaisuus: 7 miljoonaa AR-maskin käyttöä Snapchatissa!
Tietoja projektista
Viraalifiltterit ovat nousseet tehokkaiksi markkinointivälineiksi, mahdollistaen brändien osallistumisen yleisöönsä luovilla tavoilla. Digitunen Senior AR -luoja loi ainutlaatuisen AR-filtterin Snapchatille, jossa rakastettu hahmo "SpongeBobista" - Patrick esiintyy roolissa "Patrick in Heels"
Tavoitteet
Kiinnitä huomio: Hyödynnä meemin suosiota yhdistääksesi kohdeyleisöön.
Lisää osallistumista: Anna käyttäjien tulla osaksi Patrickin virtuaalista maailmaa.
Lisää brändin näkyvyyttä: Kehitä laajalti käytetty filtteri kannustaen käyttäjiä jakamaan ja levittämään brändiä.
Projektimme toteutusvaiheet ja prosessien tulokset
Idea ja konseptointi
Määritelty kohdeyleisö ja kampanjan tavoitteet. Tunnistettu "Patrick korkokengissä" -meme inspiraationa suodattimellemme.
Suunnittelu ja kehitys
Luotiin 3D-malli Patrickista käyttäen lisättyä todellisuutta (AR). Lisättiin dynaamisia animaatioita ja efektejä, jotka antavat suodattimelle kiehtovan ja huvittavan persoonallisuuden
Testaus ja hienosäätö
Suoritettiin perusteellinen sisäinen testaus saumattoman käyttäjäkokemuksen varmistamiseksi. Hienosäädetiin suodatinta, korjaten mahdolliset viat tai ongelmat.
Käynnistys ja markkinointi
Suoritettiin suodattimen käynnistys Snapchatissa kohdennetulla mainoskampanjalla. Oltiin vuorovaikutuksessa käyttäjäyhteisöjen kanssa, kannustaen sisällöntuotantoa ja laajaa jakamista.
Analyysi ja optimointi
Kerättiin ja analysoitiin käyttäjien vuorovaikutustietoja. Arvioitiin markkinointistrategioiden tehokkuutta.
7.23 M
käyttäjien kokonaismäärä
10.58 M
kokonaiskatselukertaa
619.7 K
kokonaista jakoa
Merkittävä kasvu brändin tunnettuudessa Snapchatissa ja muilla sosiaalisilla alustoilla.
Korkea sitoutumistaso ja leviäminen käyttäjien keskuudessa.
Positiivinen yleisöreaktio osoitettiin aktiivisilla keskusteluilla ja käyttäjien luomalla sisällöllä.
Pitkäaikaisen vaikutuksen luominen, kun käyttäjät jatkavat suodattimen käyttöä ja jakamista.
Tämä projekti osoittaa, miten suosittujen meemien sisällyttäminen markkinointistrategioihin mahdollistaa brändien yhteyden yleisöönsä luovalla ja mielenkiintoisella visuaalisella sisällöllä.